Laatu ja toimintamalli
Tiesitkö? Laadukkaalla puhtauspalvelulla kohennetaan kiinteistöjen arvoa ja pidennetään niiden elinkaarta.
Meille ja asiakkaallemme on tärkeää, että siivouksen laatu on toimivaa joka päivä. Seuraamme siivouksen laatua päivittäin, noudattaen RYL2009 siivouksen puhtaustasovaatimuksia. Lisäksi teemme säännöllisesti asiakaskohteissamme laatuauditointeja, joissa arvioidaan kokonaispalvelumme toimivuutta.
Puhtauspalvelun laatu syntyy jatkuvasta kehitystyöstä ja ammatillisesta osaamisesta. Teemme yhteistyötä alan oppilaitosten ja yritysten kanssa mm. testaamalla työvälineitä, menetelmiä ja kouluttamalla työntekijöitämme. Haluamme osaltamme olla vaikuttamassa alan arvostukseen ja kehittämiseen olemalla edistyksellinen ja vastuullinen työnantaja. Toimintaamme ohjaa arvot: Yhdessä, Rohkeasti, Vastuullisesti ja Toisiamme arvostaen.
Puhtauspalvelujen toimintamalli
Puhtauspalvelumme koostuu ylläpitosiivouksesta ja perussiivouksesta. Ylläpitosiivouksessa tiloja siivotaan tiloihin suunnitellun siivoustaajuuden ja palvelukuvauksen mukaisesti. Perussiivous tehdään harvemmin, mutta perusteellisemmin. Perussiivousta ovat mm. ikkunanpesut.
Porvoon puhtauspalvelujen toiminta-alue on jaettu neljään alueeseen. Jokaisella alueella on oma tiimipäällikkö, joka vastaa alueen puhtauslaadun toteutumisesta yhdessä palvelupäällikön kanssa.
Porvoon puhtauspalvelujen asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa ja henkilökunta on sitoutunut työhönsä. Teemme paljon työtä sen eteen, että olemme Porvoon kaupungin strategian mukaisesti Paras arkenakin.