Siirry sisältöön

Asiointi ja yhteystiedot

Porvoon työllisyysalueeseen kuuluvat kaupungit ja kunnat ovat Askola, Lapinjärvi, Loviisa, Myrskylä, Porvoo ja Pukkila. Voit tavata työvoimaviranomaisen Porvoon työllisyyspalveluiden tiloissa tai työllisyysalueen muiden kuntien tarjoamissa asiointipisteissä. Verkossa voit asioida päivästä ja ajasta riippumatta.

Työvoimaviranomainen tuo lakisääteiset työvoimapalvelut kaikkiin työllisyysalueemme kaupunkeihin ja kuntiin.

Asiakasneuvonta

Porvoon työllisyysalueen henkilöasiakaspalvelun neuvonta

Maanantai-perjantai klo 9-12 ja klo 13-16

Porvoon työllisyysalueen työnantajapalvelut

Maanantai-perjantai klo 9-16

Porvoon työllisyysalueen asiointipisteet

Työllisyysalueen asiakaspalvelu, arkisin klo 9–16

Porvoon työllisyysalue
Linnankoskenkatu 20, 06100 Porvoo

Työllisyysalueen muut toimipisteet (asiointi ajanvarauksella)

Askola, Kohtaamo. Toripäivä: Maanantai
Askolantie 33, 07500 Askola
Lapinjärven kunnantalo. Toripäivä: Tiistai
Lapinjärventie 20 A, 07800 Lapinjärvi
Loviisan terveyskeskus. Toripäivä: Keskiviikko
Öhmaninkatu 4, Ovi C2, 2. krs, 07900 Loviisa
Myrskylä, Voimala. Toripäivä: Torstai
Virastotie 7 B, 07600 Myrskylä
Pukkila, Hyvinvointikeskus Onni. Toripäivä: Torstai
Onnintie 3, 07650 Pukkila

Työllisyysalueen yhteyshenkilöitä

Maiju Ahonen

Palveluvastaava

maiju.ahonen@porvoo.fi
Anne Hirvonen

Palveluvastaava

anne.hirvonen@porvoo.fi
Tanja Laine

Projektityöntekijä

tanja.laine@porvoo.fi
Tove Martti

Palveluvastaava

tove.martti@porvoo.fi
Mekdes Miettinen

Palveluvastaava

mekdes.miettinen@porvoo.fi
Lassi Puonti

Kehittämispäällikkö

lassi.puonti@porvoo.fi
Bettina Sjöström

Hallintopäällikkö

bettina.sjostrom@porvoo.fi
Kari Sääksjärvi

Ict-projektipäällikkö

kari.saaksjarvi@porvoo.fi
Niclas Tåg

Työllisyyspalveluiden päällikkö

niclas.tag@porvoo.fi
Jarmo Valtonen

Palvelupäällikkö

jarmo.valtonen@porvoo.fi
Anne Wetterstrand

Palvelupäällikkö

anne.wetterstrand@porvoo.fi

Valtakunnallinen asiakasneuvonta (KEHA)

Valtakunnallisten asiakas- ja neuvontapalvelujen toiminnot käynnistyvät 1.1.2025 KEHA-keskukselle asetettujen uusien tehtävien myötä sekä TE24-palvelu-uudistuksen astuttua voimaan.

KEHA-keskus tarjoaa 1.1.2025 alkaen asiakas- ja neuvontapalveluita. Löydät yhteystiedot Työmarkkinatorin Ohjeet ja tuki -sivuilta.

Ohjeita ja tukea on tarjolla muun muassa seuraavista kokonaisuuksista:

Henkilöasiakkaille

  • Yleisneuvonta työllisyys ja työttömyysturva asioissa
  • Kansainvälisyyteen liittyvä neuvonta ja ohjaus
  • Korvausten ja valtionapujen maksatukseen liittyvä neuvonta

Yrityksille ja työnantajille

  • Julkiset yritys- ja työnantajapalvelut ja velvoitteet
  • Yritysten perustaminen
  • Talousvaikeuksiin joutuneiden yritysten neuvonta
  • KV-rekrytoinnin työnantajaneuvonta
  • Korvausten ja valtionapujen maksatukseen liittyvä neuvonta

Viranomaisille

  • Työvoimaviranomaisten oikeudellinen tuki sekä muut neuvonta- ja tukipalvelut muun muassa Tuutti-palvelun kautta
  • Kuntien ja muiden kotoutumisen edistämisen toimijoiden tuki
  • Henkilöasiakkaiden työnhaun ja työttömyysturvan kysymyksissä viranomaistyötä edellyttävä yhteistyö