Siirry sisältöön

Sosiaali- ja terveystoimen asiakaslaskuissa viivästyksiä

Sosiaali- ja terveystoimessa otettiin käyttöön tammikuun lopulla LifeCare asiakas- ja potilastietojärjestelmä. Asiakastietojärjestelmän ja laskujen postituspalvelun välillä on ilmennyt yhteysongelma. Ongelmaa ratkaistaan parhaillaan.

Sosiaali- ja terveystoimessa otettiin käyttöön tammikuun lopulla LifeCare asiakas- ja potilastietojärjestelmä. Asiakastietojärjestelmän ja laskujen postituspalvelun välillä on ilmennyt yhteysongelma. Ongelmaa ratkaistaan parhaillaan.

Asiakkaiden laskut ovat tämän takia viivästyneet. Asia huomioidaan maksuajoissa ja niihin on tarvittaessa neuvoteltavissa lisäaikaa.

– Kun ongelma saadaan ratkaistua, joillekin asiakkaille voi saapua kerralla useampia alkuvuoden palveluja koskevia laskuja. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Asiakkaat voivat olla yhteydessä laskutuspuhelimeemme, mikäli maksuaikataulut aiheuttavat haasteita, toimistovastaava Matias Melén toteaa.

Lisätiedot laskutuksesta:

sote.laskutus@porvoo.fi
puh. 040 676 1397 (ma–pe klo 9–11)

Lisätietoja:

Toimistovastaava Matias Melén
puh. 040 571 7356
matias.melen@porvoo.fi

Hallintopäällikkö Salla Paavilainen
puh. 040 676 1453
salla.paavilainen@porvoo.fi