Siirry sisältöön

Vastaa kyselyyn kaupungin asiointikanavista

Porvoon kaupunki selvittää asiointikanavien kehittämistarpeita asiakaskyselyn avulla. Tavoitteena on tarjota entistä parempia sähköisiä asiointimahdollisuuksia.

– Porvoo-info on juuri muuttanut uusiin tiloihin, mikä tuo asiakaspalvelun helpommin lähestyttäväksi kaupunkilaisille. Fyysisen asiointipisteen lisäksi meillä on tavoitteena kehittää myös muita asiointikanavia, kuten sähköistä asiointikanava ePorvoota, kaupungin verkkokauppaa ja chat-palvelua, kertoo asiakaspalvelupäällikkö Annika Saarinen.

– Kyselyn avulla haluamme ymmärtää tarpeita ja toiveita asiointipalveluihin liittyen, että voimme priorisoida kehitystyössä juuri eniten toivottuja asiointikanavia, Saarinen jatkaa.

Kyselyyn vastaamiseen kuluu aikaa noin 5 minuuttia. Kysely on auki 23.2.2025 asti.